Îmi recunosc încăpățânarea persistentă de folosi Orange MyAccount. Din experiență, sistemul putea fi caracterizat prin sincronizări întârziate, funcții limitate în general la vizualizări, o abordare stupidă a plății online a facturilor (sub formă de comenzi de plată). Pe scurt, totul părea un conglomerat de servicii web reunite, cu lantențe/bug-uri în sincronizare.
Recunosc și că mi-am reprimat numeroase ieșiri în scris pe seama lui Orange Webcare. Redenumit în Myaccount, sistemul nu excelează, dar a devenit comparabil cu Digicare de la RCS-RDS, MyAccount de la Romtelecom și ar putea tinde spre MyAccount de la Vodafone. În 2011 sistemele lor au înțeles că trebuie să conlucreze mai bine, aproape în timp real. Dovada: contul online se suspendă parțial la depășirea scadenței de plată. Felicitări, poate în 2012 vom avea și o plată online „ceva mai permisivă”, mai simplă.
Partenerul de plăți online a rămas ePayment, alături de care Orange limitează tranzacțiile cu cardul doar în sistemul 3DSecure. Nu poți achita online, dacă nu ai înrolat cardul într-unul dintre sistemele online „Verified by VISA” si „MasterCard SecureCode”. 3DSecure e un pas spre mai multă siguranță și îi recunosc avantajele, dar exclusivismul s-ar putea înscrie la dezavantaje.
PS: think globally act locally… pagina despre 3DSecure de la Romcard se numește tds.php – adică TREI D SECURE :LOL
Pingback: ionut paraschiv (@ionutparaschiv) (@ionutparaschiv)